_AB_3810.tif

"MEWA ME"

Beheer werkkleding snel en gemakkelijk met de nieuwe MEWA-app

"MEWA ME"

‘MEWA ME’ is een exclusieve tool voor iedereen die MEWA-kleding draagt of verantwoordelijk is voor de werkkleding van het personeel.

Verantwoordelijken kunnen meteen nagaan hoeveel werkkleding er in omloop is in het bedrijf, welke medewerker nog over welke outfits beschikt en wanneer de volgende levering werkkleding wordt aangeleverd, zonder hiervoor telkens de bestelorders te moeten raadplegen. Ook reparaties van werkkleding kunnen eenvoudig worden doorgegeven, door simpelweg gebruik te maken van het touchscreen.

Nog handiger wordt het wanneer medewerkers de app individueel gaan gebruiken. Elke medewerker krijgt zo een goed overzicht over zijn eigen uitrusting. Op die manier kunnen zij hun verantwoordelijke ontlasten van tal van vragen over hun werkkleding omdat ze ook zelf hun reparatieverzoeken kunnen doorgeven, kunnen verifiëren welk deel van hun uitrusting in omloop is bij MEWA en kunnen nagaan wanneer zij een nieuwe levering mogen verwachten.

Verandert de confectiemaat van een van de medewerkers of dient een nieuwe medewerker zich aan? Dan volstaat een melding bij de klantendienst. Vervolgens kunnen de medewerkers via de app hun lichaamsafmetingen doorgeven om de MEWA-werkkleding geheel op maat te ontvangen. Zo kan de uitrusting van werkkleding nog sneller aangepast worden aan alle specifieke behoeften.

De nieuwe app is voorhanden in zes talen: Duits, Frans, Nederlands, Italiaans, Pools en Tsjechisch. De app is ondertussen al succesvol in gebruik en is beschikbaar voor kleine bedrijven. Wilt u de ‘MEWA ME’ app ook graag uitproberen? Uw contactpersoon bij MEWA helpt u graag verder!