IMG_1947.jpg

Top 100

MEWA is een innovatiekampioen

Top 100

Ons innovatief vermogen wist de jury te overtuigen in de innovatiecompetitie TOP 100. Sinds 19 juni behoren wij tot de TOP 100-bedrijven in Duitsland.

MEWA wist in het bijzonder hoge scores te bemachtigen in de categorie "Innovatieve processen en organisatie": technische innovaties zoals onze milieusystemen of het eerste digitale testsysteem voor de controle van hoge zichtbaarheidskleding maakten indruk op de jury. Ook onze trendgerichte procedures, waarmee we de kennis en kunde van onze medewerkers en klanten in onze werking integreren, werd goed onthaald.

Het mediabedrijf Compamedia kent sinds 1993 een TOP 100 onderscheiding toe voor bijzondere innovatiekracht en bovengemiddeld succes in innovatie. De wetenschappelijke leiding ligt in handen van prof. Dr. Nikolaus Franke, oprichter en bestuurslid van het Instituut voor Ondernemerschap en Innovatie aan de Weense Universiteit voor Economie en Bedrijfskunde. Wetenschapsjournalist Ranga Yogeshwar is de mentor van de TOP 100. De Fraunhofer Gesellshaft ter bevordering van het toegepast onderzoek, en het BVMW zijn de partners van het project.

We verheugen ons over deze erkenning, omdat deze verandering zich aankondigt als een opportuniteit.