IMG_2323_Madrid.jpg

Onze Spaanse vestiging is succesvol verhuisd

Nieuwbouw in Meco

Onze Spaanse vestiging is succesvol verhuisd

Sinds 2003 zijn we in Madrid gevestigd om de grootstad en de Zuid-Spaanse markt te bedienen. Intussen hebben we onze gehuurde ruimtes verruild voor een eigen gebouw. We kozen voor een nieuwbouw in de gemeente Meco, op 40 kilometer ten oosten van de hoofdstad.

De vestiging ligt in een sterk ontwikkeld industriegebied met een goede aansluiting met de stad en de omliggende streek, van Centraal-Spanje tot Portugal. In oktober 2019 ging de eerste spade de grond in, en inmiddels konden we het nieuwe gebouw al in gebruik nemen. De zetel doet dienst als logistiek centrum, opslagruimte en klantendienst. MEWA investeerde 2,5 miljoen euro in de nieuwe vestiging.

'Duurzame bedrijfsreiniging is erg belangrijk voor bedrijven in Spanje en Portugal. Ons systeem met herbruikbare poetsdoeken is toonaangevend op de markt', aldus zaakvoerder Maricel Huguet. Momenteel werken ruim 70 medewerkers in de Spaanse vestigingen in Barcelona, Bilbao en Madrid. Die bezorgen maandelijks 2,7 miljoen poetsdoeken aan 5300 bedrijven en werkplaatsen.

Lees ook:

Altijd in uw omgeving – MEWA vestigingen